لبنان
Select location
Plus iconبيع
جميع الفئاتDropdown arrow

Customer Service Team Leader

إدارة وسكرتارية فى وظائف شاغرة
ابو سمراء، طرابلس
منذ 8 ساعات
التفاصيل
البريد الإلكتروني[email protected]
مستوى الخبرة2-5 سنوات
المستوى التعليميالجامعة - بكالوريوس
نوع العملدوام كامل
نوع البائعفرد
الوصف
Role Description This is a full-time on-site role based in Tripoli for a Customer Service Team Lead. The Customer Service Team Lead will be responsible for managing the customer service team, ensuring customer satisfaction, providing exceptional customer support, and overseeing daily operations. Additionally, the role involves developing and implementing effective customer service strategies, troubleshooting issues, and maintaining positive relationships with customers. Qualifications Customer Service Management, Customer Service, and Customer Support skills Strong Communication skills Experience in ensuring Customer Satisfaction Leadership experience and ability to manage a team Problem-solving skills and attention to detail Ability to work on-site in Tripoli Bachelor's degree in Business Administration, Management, or related field Proficiency in using customer service software and tools
الموقع
لبنان
Map placeholder
رقم الإعلان 116614566
الإبلاغ عن هذا الإعلان
وظائف مماثلة
سلامتك تهمّنا
  • التقي بالبائع في مكان عام
  • لا تذهب بمفردك للقاء البائع ليرافقك أحد
  • تفقّد المنتج جيداً قبل الشراء
  • لا تدفع مسبقاً أو تحوّل المال قبل التأكّد من الغرض