لبنان
Select location
Plus iconبيع
جميع الفئاتDropdown arrow
مميز

Receptionist Application

إدارة وسكرتارية فى وظائف شاغرة
أشرفية، بيروت
منذ 12 ساعات
التفاصيل
البريد الإلكتروني[email protected]
مستوى الخبرة2-5 سنوات
المستوى التعليميالمدرسة
نوع العملدوام كامل
نوع مكان العملفي الموقع
نوع البائعفرد
الوصف
We are seeking a friendly, professional, and organized receptionist to join our team. The ideal candidate will be the first point for our Law Firm, delivering exceptional customer service to clients, visitors, and staff. Key Responsibility: 1- Greet and welcome visitors in a warm and professional manners. 2- Answer, screen and forward incoming phone calls. 3- Maintain a clean and organized reception area. 4- Handle incoming and outgoing mail and deliveries. 5- Manage appointment bookings and meeting room schedules. 6- Provide basic information to clients and visitors about the Fir. Support other administrative staff with tasks as needed. 6- Maintain confidentiality and uphold the company's standards of professionalism. Requirements: 1- Languages: Arabic, French and English. 2- Excellent verbal and written communication skills, and attention to detail. 3- Professional appearance and demeanor. 4-Strong organizational and multitasking abilities. 5- Customer Service orientation and attention to details. 6- High School diploma; additional qualifications in office administration are a plus. 7- Proficiency in MS office (Word, Excel, Outlook) is a plus. Please send your resume to [redacted email address]
الموقع
لبنان
Map placeholder
رقم الإعلان 116543203
الإبلاغ عن هذا الإعلان
وظائف مماثلة
سلامتك تهمّنا
  • التقي بالبائع في مكان عام
  • لا تذهب بمفردك للقاء البائع ليرافقك أحد
  • تفقّد المنتج جيداً قبل الشراء
  • لا تدفع مسبقاً أو تحوّل المال قبل التأكّد من الغرض