لبنان
Select location
Plus iconبيع
جميع الفئاتDropdown arrow

Call center Supervisor

د. أ 600 - د. أ 650
موظفي المبيعات ومحلات تجزئة فى وظائف شاغرة
دكوانة، المتن
منذ 1 يوم
التفاصيل
البريد الإلكتروني[email protected]
مستوى الخبرة2-5 سنوات
المستوى التعليميالجامعة - بكالوريوس
نوع العملدوام كامل
نوع مكان العملفي الموقع
نوع البائعفرد
الوصف
Key Responsibilities: Supervise and monitor daily call center activities, ensuring all calls, messages, and orders are handled efficiently and accurately. Handle escalated customer complaints or complex cases, ensuring quick and effective resolution. Monitor call quality and performance metrics such as order accuracy, call response time, and customer satisfaction. Coordinate closely with branch managers, kitchen staff, and drivers to ensure smooth order flow and timely delivery. Ensure all agents follow company policies, communication standards, and call scripts. Schedule shifts, manage attendance, and ensure adequate coverage during peak hours. Report operational issues, trends, or system errors to management and suggest improvements.
الموقع
لبنان
Map placeholder
رقم الإعلان 116646546
الإبلاغ عن هذا الإعلان
وظائف مماثلة
مدرجة من قبل مستخدم خاص
alaa
alaa
عضو منذ مارس 2024
الصفحة الشخصية
سلامتك تهمّنا
  • التقي بالبائع في مكان عام
  • لا تذهب بمفردك للقاء البائع ليرافقك أحد
  • تفقّد المنتج جيداً قبل الشراء
  • لا تدفع مسبقاً أو تحوّل المال قبل التأكّد من الغرض